Wednesday, July 14, 2010

perasaanku terhadap perasaanmu

Pernah tk rase tibe benci kt org?rase tibe2 tk suke?pernah tk?pernah?pernahkan.....
selalu kite sebut dlm dialog
"eh xske nyer dier nih bla bla bla bla......................."
"meluat aku tgk dier nih bla bla bla ........................."

mungkin sebab diatas berkaitan dgn ayat dibawah :
1st impresion mesti org tu pnah luke or guris kan hati kte..
2nd sbb kite xske care org tue
3rd sbb org tue kerek or BELAGAK ke tunjuk eksen ke lagak ngeri ke *oh not relate dgn tajuk*
4th mcm2 lah..klo xske nih..mcm2 perkara berbangkit akan kite bangkitkan

aku xtahu lah mcmane nk buat mcmane...lagik nk puaskan hati org yg xske ngan kite.. or tk ske dgn care kite..or org yang mungkin ade sbb benci dgn kite..dan sebagainye lah. Pelikla.. bukan aku kacau ko pon, ade ke aku pancitkan tayar motor ko, ade?ade?ade aku bakar rumah ko?ade?ade?mungkin jugak aku tk bli barang yang dijual..mungkin...mungkin jugak...

dan yang paling penting..dier buat ayat sinis kt aku yang aku ingat sampai bile2... tak pernah padam dlm ingatan.. sbb ayat dier berkaitan dengan soal ibadah yang aku rase xperlula di hebah2kan untuk kebahagiaan diri aku dan keluarga aku... cukup untuk kenangan abadi aku,adik,bunda dan arwah ayah.... xsemua benda kau boleh share...ok!SEKIAN

*aku maafkan makcik tuh*

No comments:

Post a Comment